domingo, 5 de junio de 2016

* Ravens *


                                                           * NEW * 

                                                             - available in 4 colors -
                                                     (Grey, Olive, Black and Brown)

                                                                 "Meva Eione Set"

                                                             Meva Eione Bra Black

                                                            Meva Eione Pants Black

                                                                We Love Roleplay!

                                                            "Meva Indrya Set silver"

                                                               Meva Indrya Bangle

                                                                Meva Indrya Collar 

                                                               Meva Indrya Earring

                                                                Shiny Shabby Event

                                                                     Meva - Store


                                                                 * GROUP GIFT *

                                                                - Rui ~ Noir ~ Hat -

                                                                          Zibska